Wednesday

Onsdag morgon, halva veckan har nu alltså gått. Vilket känns skönt att veckorna bara flyter på. Jag har ett tyskaprov tills nästa vecka som jag behvöer fokusera lite mer på men annars är det väl inte så mycket mer skulle jag tro. Känner mig som en vandrande pinne idag pga träningsvärken jag har... Hatar att man blir så stel då :( får alltid ångest att man inte stretchade mer efter sitt träningspass. 
 
Idag blir det ingen träning utan ska passa på att vila, kolla lite youtube, serie och plugga lite när jag kommer hem. Ta't riktigt lugnt alltså. 
 



 
Livsstil | |
#1 - - Anonym:

vart kan man köpa din halsduk/scarf?

#2 - - Anonym:

vart kan man köpa din halsduk/scarf?

#3 - - Anonym:

vart kan man köpa din halsduk/scarf?

Svar: Ingen aning fick den för två år sedan
delavi.blogg.se

Upp