Short visit in Stockholm

Varning för lång text haha
 
Tjo tjo, jag är hemkommen ifrån Stockholm som ett bra avslut på lovet! 
Vi käkade på Vapiano direkt när vi kom upp till stockholm på lördagen, jag tog Carbonara. Vad skulle jag göra med mitt liv utan de?? Såååå gott! Vi tog en liten tripp på kungsgatan och till gallerian. Jag skulle titta på NYX och fick med mig två produkter därifrån hem. Vi mötte sedan upp våra kompisar som bor i Sollentuna och sedan gjorde vi praliner. Riktigt roligt och resultatet blev jätte proffsigt!! 
Vi åt mat och sedan medans päronen gick vidare till en pub för att snacka mer gick jag och min syster för att kolla på Taken 3. Tips tips tycker den är mycket bättre än tvåan. Men den slår ändå inte ettan. Deffinitivt en film som jag skulle kunna se igen! 
 
Idag så gick vi upp och käkade hotellfrulle vid 9. Som btw hade världens godaste smoothie. Dooooog... Vi checkade ut och begav oss hemmåt för vi ville hem så fort som möjligt med tanke på vädret. Hade hört att de hade fällt ner massa träd hos våra grannar så vi undrade såklart om de hade gjort de hos oss också! 
Vi stannade till vid Marieberg och gick in i gallerian och kikade lite. Hittade ett par kostymbyxor och en jacka men bara jackan fick följa med hem. Ska börja spara lite mer pengar haha... Så vårdslös med dom :/ 
 
Nu ska jag läsa lite teori och sedan ska jag nog kolla ett avsnitt SoA innan läggdags. 
kyssar  
 
 
 
Livsstil | |
Upp