Poledance

 
Idag gjorde jag min allra första poledance lektion. Kan bara säga en sak, AMAZING!!!! Det var en av de roligaste saker som jag har provat på i hela mitt liv. Skojar inte.. Vill bara dansa det 24/7 de är sååå tråkigt att jag bara har pole på måndagar. Redan idag fick vi prova på några spins och lite lyft. Haha ser fram emot vilken träningsvärk jag kommer att få imorgon eftersom jag jobbat med en hel del muskler idag. 
Våran lärare som heter Karin är super, hon lär ut på ett bra sätt och är lugn. 
 
Det är så mycket svårare än vad det ser ut, dessutom så krävs det en hel del mod att våga släppa händer och kasta sig runt. Vilket jag förhoppnignsvis kommer få mer av ju bättre jag blir på det. Så till alla er som funderar på att prova på det, DO IT. En gång och du är fast ;) sååå sååå kul. 
 
Imorgon så drar feminine viben igång så det ser jag också fram emot och på torsdag baletten! 
 
Livsstil | |
Upp