It's friday

Baletten igår var jätte rolig och vi gjorde mycket övnignar på tåspetsskorna. Vi ska även dansa hela koreografien i tåspetsskor. Det är så svårt!!! På tisdag så har jag en extra lektion på en halvtimme, känns halvt värt och halvt ovärt egentligen. Måste även stärka upp mina vrister vilket jag fick tydligt skrivet på näsan igår på lektionen. 
 
Idag är det fredag vilket känns otroligt skönt, går ända till klockan fyra men våran grupp behöver verkligen jobba så det gör inte så mycket. När jag kommer hem så ska jag fortsätta på mina inlämningar. Har tre stycken, pust. 
xoxo
 
 
 
Livsstil | |
#1 - - Ylvette:

Hej! Jag undrade lite över varför du fick ta på dig tåspetsskorna så snabbt efter att du hade börjat i balett? Ett år efter räknas som relativt snabbt, och som jag förstår hade du ingen danserfarenhet sen innan? Var du extra duktig i din nybörjargrupp? :)

Svar: Hejsan, jag har svarat i ett inlägg som kommer komma upp imorgon bitti så kika in då! :)
delavi.blogg.se

Upp