Monday is a basic bitch

Gud vilken jobbig dag, sov inte så mycket inatt tyvärr. Vilket gjorde dagen 7x jobbigare än vad den annars skulle vara! 
Imorgon är det full rulle hela dagen eftersom jag har balettlektion, vilket försvårar allt eftersom jag inte hinner hem mellan skolan och dansen. Så schemat för imorgon ser alltså ut såhär: 
 
Går till skolan till klockan 4, sen vidare mot hemköp eller hjertbergs där jag ska köpa någon sorts sallad och frukt. Får skynda mig till dansskolan för att hinna byta om och värma upp för att börja min extra balettlektion klockan fem. Den håller på till klockan sex och sedan har jag yttligare en timma för att äta salladen och intensivplugga klockan sju till åtta så har jag Feminine vibe kommer vara helt död när jag kommer hem vid niotiden imorgon.
 
Idag vid 18.30 mötte jag Matilda på gymmet och körde lite axel och armpass. Gött att vara back on track där kan jag säga! Matilda är även så bra att träna med för hon pushar en också vilket jag behöver! 
Nu ska jag plugga det sista, puss 
 
 
 
Träning | |
Upp