Live, laugh, love

 
Senaste dagarna har jag jobbat, sovit över med en kompis och jobbat ännu mer. 
De stod att de skulle bli lite finare väder idag men än så länge har de inte synts till! Vi får hoppas att solen tittar fram på himlen igen snart. Speciellt eftersom jag ska till kusten i helgen!! 
xoxo 
 
 
Livsstil | |
#1 - - Anonym:

Hej Augusta din blogg är som alla andra bloggar jag läser grym jag har några frågor som vanligt

1 kan du lägga upp Bilder på olika positioner när man stretchar?
2 kan inte du ha din blogg på bloglovin (det är ett ställe där man följer bloggar)?

Svar: Hejsan! Åh tack vad glad jag blir :d Självklart kan jag göra det, kan försöka hinna med det innan jag åker i helgen så håll utkik här på bloggen!
Tyvärr så använder jag inte bloglovin och känner inte något behov av att börja göra det heller. Jag vill helst inte bli medlem på en massa sidor som jag inte sen kommer att använda :)
delavi.blogg.se

Upp