NYE 2k14

Igår firades de nya året in med ett gäng tjejer, vi gick senast traditionsenligt till torget och kollade och jag fick även en bättre nyårspuss. Höjdpunkten på hela kvällen haha.. Är så glad att jag har så fina vänner vid min sida som jag fick umgås med 2014 sista timmar. Lot of love. Saknades bara två personer så hade kvällen varit komplett. 
 
Har inget nyårslöfte iår för jag brukar vara så dåliga på att hålla dem. Jag tänker mig mer att jag ska försöka göra det bästa jag kan angående jobb, skola, dansen. Sen även ägna tid åt sådana personer som ägnar tid åt mig.
År 2014 har jag växt otroligt mycket som person, det har varit både ett bättre och ett sämre år. Jag har gjort misstag som jag lärt mig av, saker jag aldrig skulle göra igen. Jag har även gjort bättre saker som jag är nöjd med min insats över. Man ska ju alltid se saker positivt så de är de sakerna jag väljer att minnas från året 2014. 
 
2015 - Detta året är 97:ornas år. 
Året vi fyller 18!!!! Jag har även gjort halva min gymnasietid vilket känns awesome. Woop woop!! 
 
 //Lite bilder sen igår// 
 
 
 
 
 
 
Foton, Livsstil | |
Upp