Sunday

 Så mys att en liten del av släkten är här! Blir så mycket mer liv i vårat stora hus, ibland kan jag faktiskt tycka att 4 personer i vårat hus är förlite. Speciellt när man måste springa och leta efter familjen vart dom är om man vill dom något. 
Vi åt en så god kvällsmat och skratt i massor, så skönt att få träffa goa farmor och farfar igen! Dom har jag längtat efter så så mycket. Kommer bli så bra att träffa dom inom tre veckor igen. 
 
Imorgon är det måndag. Ska till skolan tidigt för att fixa klart en redovisning som vi ska göra då. Sedan ska jag nog dra till gymmet en stund och kötta lite. Eller i alla fall köra lite kondis, för det behöver jag öva upp mer. 
Just nu håller jag på att köra igenom lite tyskaglosor och uppdatera min telefon. Hoppas verkligen det funkar nu för har tagit bort över 700 bilder/filmer.. 
 
 
Livsstil | |
Upp