Denna helgen

 
Så vad har hänt? 
 
Fredag: Vanlig dag i skolan men fick sluta lite tidiagre för att jag skulle hinna hem bytte om och fixade lite snabbt innan min dansgrupp skulle samlas i arenan för att ha genrep. Genrepen kändes inte bra alls, snabbis hemma hos Amanda för att fixa iordning oss och käka. Sedan tillbaka till arenan där vi gjorde våran grej, Det kändes jätte bra när vi väl gällde som tur var. Det kändes så lyxigt att få dansa på en gala. De hade fixat det så fint med vita dukar, ljus och massa annat. 
 
Lördag: Det bar av ner till Halland och jag övningskörde heeela vägen, så roligt att köra i Göteborg. Ett helt annat tempo än här i Lidköping. Gåsamiddag med hela släkten förutom att en kusin saknades tyvärr. Mysigt och roligt. 
 
Söndag: Åkte hem, stannade till på IKEA för att få med lite saker med till mitt rum. Två lampor, några ljus, två glas, en filt och ett skrivbord. Så nice. På kvällen kom en kompis och hjälpte till med min uppsats som skulle vara inne 23.55. Dock gick det inte så toppen bra haha men men. Man kan inte få allt här i världen..
 
 
Livsstil | |
Upp