Every breath

Slutade redan vid klockan 12, hade motväg hem på cykeln så kom hem runt 1. Hade tänkt sola lite men det blåser ganska mycket så hoppade över det. Får nöja mig med den lilla färg jag har för tillfället, mer kommer det blir när jag drar ner till kusten te farmor och farfar och solar och badar hela dagarna!! Gosade ner mig i sängen med popcorn och de sista avsnittet av sex and the city. Varför kan dom inte bara göra mer avsnitt?! 
Känner en sådan sjuk stress också. Ligger efter med fyra prov och det finns bara 2 provtillfällen kvar. USCH. Redan nästa vecka är ett och då ska jag försöka hinna med tre stycken på 1,5 timme. 
Förutom den pressen har våran klass det ganska så lugnt och det diggar jag super mycket! 
Ikväll blir det dans, näst sista gången för denna terminen :( 
xoxo
 
 
 
 
 
 
 
Livsstil | |
#1 - - Cattis:

BLOGGAAAA

Upp