Bulletproof

Förlåt för kassa inlägg nu i helgen men har verkligen inte haft lust eller ork att anstränga mig. 
 
Fredag: Stannade hemma från skolan för hade huvudvärk pga råkade få en tavla i huvudet på natten... Haha hur lyckas jag? Bra timing med provet, saik. Fick träffa min gosepojk som kom hem från Berlin. Vi badade, åt, sov. 
 
Lördag: Frukost i solen, solade och fick en liten rand (wiiie!). Åkte hem, sen in till stan. Var på DLG och hjälpte till med garderoben och fikat för att kunna dra in en liten peng till klasskassan. Övernattning hos Catarina. 
 
Söndag: Vaknade upp hos Catta, pluggade, låg ute i solen och min linje blev ännu tydligare. Åkte hem och somnade en timma när jag kollade på sex and the city. Haha flyt. Är så trött... 
 
Sammanfattning utav helgen då, sol, sol, sol alltså! Men det är riktigt göttans. 
 
 
 
 
 
 
Livsstil | |
Upp