In a good mood

Eftersom mitt hår blev typ gult i utväxten igår när jag slingade det fick jag GROV panik... Jag grät i typ två timmar så hemskt var det alltså. Fast som tur var syntes det typ inte när man satte upp i knut så det var de jag gjorde i skolan idag. Mamma bokade akuttid hos frisören så vi fixade mitt hår till en mörkare nyans. Lite grå/brunt typ. Trivs ganska så bra i det eftersom jag har haft såhär mörkt innan Dessvärre får ni ingen bra bild haha utan det får bli en liten hemlis så att mina kompisar får se de i verkligheten typ först. 
På den salongen jag klipper mig hos har dom nyrenoverat så det är sååå fräscht med as stora speglar och så stilrent men vet ni vad det bästa är? När man tvättar håret kan man få massage, haha fattar ni hur jävla skönt det är?! Deras bästa investering är lätt massagestolarna, dom äger!!! 
Har sprungit runt i rummet och plockat undan/städat ihopp om att få lite inspiration till min novell men dessvärre så är den helt noll... 
Imorgon kommer i alla fall Christopher hit och då ska vi fira pappa som fyller 50 år. Mysig fredag, vet inte riktigt hur länge han stannar det återstår väl att se. Nej nu känner jag att detta inlägget blir en aning förlångt, förlåt kära läsare men behövde skriva av mig lite haha. Love life typ nu i alla fall
Puss 
 
 
Myskläder pååååå 
 
 
Livsstil | |
Upp