♥ Dag 4 – Om jag vann en miljon skulle jag

Om jag vann en miljon, jag skulle ge en tredjedel till välgörenhet. Lite pengar till många olika istället för massa till en. Jag skulle spara en del och sedan resa ut i världen och göra lite vad jag känner för. Alltså det är en ganska så svår fråga egentligen. Fast jag skulle i alla fall inte sluta jobba för en del pengar tar slut fortare än väntat ibland. 
 
 
 
 

♥ Dag 5 – I min väska
♥ Dag 6 – Den bästa tiden på året är
♥ Dag 7 – Det vackraste jag vet är
♥ Dag 8 – Mitt senaste köp
♥ Dag 9 – 10 saker ni inte visste om mig
♥ Dag 10 – Mina favoritskor
♥ Dag 11 – Vad jag åt idag.
♥ Dag 12 – Det här faller jag för
♥ Dag 13 – Mitt livsmål är
♥ Dag 14 – Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 15 – Mina favoritserier är
♥ Dag 16 – Bild på mig och min bästa vän.
♥ Dag 17 – Det här är mitt favoritplagg
♥ Dag 18 –  Mitt favoritminne.
♥ Dag 19 – Kyssar är
♥ Dag 20 – Det här upprör mig.
Livsstil | |
Upp