Lundsberg skolan

Hej, jag tänkte prata lite om Lundsberg. För er som inte vet vad Lundsberg är... Det är en av sveriges tre internatskolor, tror i alla fall de är en av tre? Kanske är helt ute och cyklar haha.
Jag tycker mobbningen och nollningen som har pågått där en längre tid är helt sjukt OCH dessutom orättvist. De dom har gjort som sin lösning är att dom har stängt ner hela skolan en period och det tycker jag verkligen inte är är bra För det är inte alla personer som går där som är problemet utan en liten del av eleverna. Varför gör dom inte så att dom eleverna som utsätter andra elever för nolling, mobbning och trakasserier osv blir avstängda? Varför är dom tvugna att stänga ner hela skolan? Jag tycker det är väldigt ogenomtänkt i alla fall. För nu måste alla dom eleverna som gick där hitta nya skolor att få plats i... dumt. 
 
Liten kort sammanfattning om vad jag tycker om beslutet med att stänga Lundsberg. 
 
 
 
 
Livsstil | |
Upp